zaterdag 29 januari 2011

Bloemen

Het heeft even geduurd voordat ik weer een berichtje kon schrijven: ik ben helaas geveld door de griep. En ik ben niet de enige: er heerst een ware griepepidemie hoorde ik.
Nu ik weer aan de beterende hand ben, wil ik jullie laten meegenieten van een paar mooie foto's die ik van Natuurkieker mocht gebruiken. In mijn tuin is nog niet zoveel te zien, op de toverhazelaar na, die al in bloei staat. In de woonkamer staat echter een prachtige amaryllus te bloeien en Natuurkieker heeft deze foto's voor mij gemaakt:



Het is een prachtige donkerrode bloem. Op één steel zaten zelfs 5 kelken en op de andere 4!
Echt genieten.
Verder komen de sneeuwklokjes en de krokussen al boven de grond.
Ik kan bijna niet wachten tot ik weer in de tuin bezig kan.
Voorlopig eerst maar verder uitzieken en plannen maken. Dat is ook leuk!

groet,
Betsy
Pin It!

1 opmerking:

  1. ja, hij is echt mooi zeg! Mijn Amaryllis begint nu eindelijk, er is al een mooie stengel te zien (met knop natuurlijk:P). Ik heb het idee dat er nog 1 aan komt, kan dat? Dat twee stengels achter elkaar aan groeien?

    Groetjes,
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...