dinsdag 22 maart 2011

Fiësta Boliviana (vervolg)

Afgelopen zaterdag was de Fiësta Boliviana. Het feest was een succes. Veel mensen en heel gezellig.
Ook de verkopen gingen heel goed, ook die van mij in mijn kleine kraampje. Ik heb zelfs nog wat bestellingen gekregen! Er kon in ieder geval een mooi bedrag naar het project in Boliviana overgemaakt worden.
Even een sfeerimpressie:


Hier sta ik met mijn dochter in ons kleine kraampje en rechts achter ons hangt een prachtig Boliviaans kleed. Deze zijn in diverse kleuren te koop bij de Stichting Op de Hoogte van Bolivia. Ze zijn niet duur: je kunt ze al kopen vanaf € 10,-- per stuk!

Aan het eind van deze week zal ik nog een berichtje schrijven over de viltworkshop en het viltwerk dat de vrouwen in Bolivia maken.

Lieve groet,
Betsy
Pin It!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke creaties hangen daar in jullie kraampje. Ik kan alleen niet zo heel goed zien wat het is; waarschijnlijk iets met vilt?
    Fijn dat er toch via dit initiatief zoveel geld voor Bolivia binnen is gekomen. Het is maar een druppel op een gloeiende plaat, maar toch..
    Succes met je activiteiten!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...