zaterdag 28 mei 2011

Wat was de verrassing?

Ook nieuwsgierig wat de verrassing was die werd beloofd bij mijn eerste Give Away?
Ik had beloofd dat ik dat zou laten weten. Op onderstaande foto's kun je het bekijken.
Het gele eendje heeft zijn weg gevonden naar Tante Trijns. Het witte eendje is onderweg naar Jojo.

Cadeautjes voor Jojo


Cadeautjes voor Tante Trijns


De bloemetjes en de elfjes zijn zelfgemaakt. en passen qua kleur bij het borduurgaren en de kraaltjes.

Heel veel plezier met jullie cadeautjes!

Lieve groet,
Betsy
Pin It!

3 opmerkingen:

  1. Je hebt de dames flink verwend, leuk toch...!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen zaten er in de enveloppe. Ik ben er helemaal blij mee. Dank je wel voor de leuke dingetjes (wat ben je creatief geweest). Groetjes JoJo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie er blij mee zijn. Ik vond het leuk om de "verrassing" te maken en bij elkaar te zoeken.
    Er komt dus zeker nog wel weer een keer een Give Away!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...