donderdag 30 juni 2011

Lila/Paarse sokken en bloemen

Laatst had ik een mooie bos duizendschonen gekocht bij de zorgboerderij de Hanze Hof in Beilen. Er werd  een open dag gehouden en wij waren er aanwezig met de breisters en spinsters van de Breituin.
Er is ook een mooie pluktuin die iedere eerste zaterdag van de maand open is. Zeer de moeite waard om daar eens een kijkje te nemen, zeker nu er een mooie landwinkel is geopend waar je de heerlijkste dingen kunt kopen.

De duizendschonen stonden mooi te pronken op de kast, toen ik ineens bedacht dat de kleuren wel erg veel overeenkwamen met de sokken die ik had gebreid van de mooie wol die ik van de Sint had gekregen. Dus heb ik de sokken tevoorschijn gehaald en er dit plaatje van geschoten:



Zo komen natuur en wol toch weer samen op mijn blog :)!

lieve groet,
Betsy
Pin It!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Betsy.
    Wat een leuke combinatie de bloemen en de sokken er bij.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja prachtig, volgens mij heb je al eens eerder een dergelijke foto gemaakt. Verrassend hoe de kleuren van de bloemen harmoniëren met die van de sokken. En wat leuk dat jullie bij de zorgboerderij waren te breien en spinnen. Op het moment is er ook op TV Drenthe met de trektocht aandacht voor het "wildbreien", grappig hoe dat ook steeds meer aandacht krijgt.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...