dinsdag 18 oktober 2011

Borduurpatroon Eekhoorntjes

Wat is de herfst toch een inspirerend jaargetijde voor creatievelingen. Ik ben al weer druk bezig met allerlei leuke dingen en zoek ondertussen ook op het web naar interessante werkjes.
Borduren vind ik nog steeds heel fijn om te doen, al moet ik daar nu toch wel daglicht bij hebben. Ik kan het fijne werk anders niet zo goed zien (haha, de leeftijd begint mee te spelen...)

Bij Gazette 94 kwam ik  dit patroon met eekhoorntjes tegen:



Zijn ze niet geweldig? Ook heel leuk voor een biscornu.

lieve groet,
Betsy
Pin It!

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig patroon is dat, dank je voor de tip!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die zijn erg leuk. De herfst is inderdaad een mooi jaargetijde. hoewel ik ook wel last heb van het eerder donker worden. de dagen worden steeds koter, smorgens duurt het ook langer voor het licht is. Maar daar staat ook weer een hoop gezelligheid tegenover. borduren is voor mij ook niet besteed aan de avonden. zit er nu zelfs aan te denken om een goeie lamp te kopen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...