zondag 20 november 2011

Geboortemobile van vilt voor Scott en Roan en update Vietnam

Blijkbaar is dit bericht niet helemaal goed doorgekomen, daarom nog een keer in de herhaling :)


Voor zijn grote broer Mats had ik al een mooie mobile gemaakt en nu was Scott aan de beurt. Ik heb de kleuren van de babykamer gebruikt: aquablauw, grijs en wit. Voor extra kleur heb ik ook blauwe en zilveren belletjes gebruikt om onder aan de drie ballen te naaien:



Ook voor Roan heb ik een mobile gemaakt. Voor hem heb ik gekozen voor een combinatie van aquablauw en felle primaire kleurtjes:


Die ziet er dan weer heel anders uit he? Dat maakt het ook zo afwisselend om te doen: geen mobile is hetzelfde, zoals trouwens ieder kindje ook weer uniek is!

Tja, en dat brengt mij natuurlijk weer even bij onze eigen dochter die nu in Vietnam zit. Als je de weblog van haar en Nhan volgt, weet je al hoe het met hen gaat. Zo niet, dan kan ik vertellen dat ze het erg naar hun zin hebben. Anne gaf in haar eerste bericht al aan dat het na een dag al voelde of ze er al weken waren: dat is een goed teken! Ik denk wel dat ze heel erg moet wennen aan de vochtige warmte, maar dat zal wel lukken.
Binnenkort hoopt ze een filmpje online te zetten om de (reis door) de Ho Chi Minh City (Saigon) te laten zien. Dat lijkt me ook heel leuk. Wat Anne minder leuk vindt is dat ze zo'n bezienswaardigheid is met haar mooie rode haar....
Als je hun avonturen de komende twee maanden wilt volgen kun je klikken op hun weblog, die je hiernaast in het lijstje: "Kijk hier ook eens" kunt vinden.

lieve groet,
Betsy


lieve groet,
Betsy
Pin It!

5 opmerkingen:

  1. het filmpje staat online hoor!

    liefs,
    Nhan en Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las het net bij Coby en nu lees ik hier dat het jou dochter is. Lijkt me als moeder ook best een beetje eng als je dochter zo ver weg gaat.

    Je mobile van wol en vilt vind ik echt ontzettend leuk.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Dian, ik ga straks snel kijken bij je dochter. vind het toch wel leuk om er een beetje van mee te krijgen. Je mobile is erg leuk geworden.

    (kan het zijn dat je bericht niet is doorgeomen
    want ik merk het pas zo laat op en gezien de reacties hebben meer mensen het gemist)

    lieve groet
    petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. even opnieuw geplaatst, maar ik weet niet of hij zichtbaar is voor anderen....

    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke mobiles! Ik vind ze altijd zo vrolijk met die leuke kleurcombinaties en die leuke kaboutertjes!
    Ik zal ook eens kijken op het blog van je dochter en haar vriend. Wat een avontuur beleven die 2, lijkt mij zo.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...