dinsdag 29 mei 2012

In de Eregalerij - het gehaakte Eendje van Jeanine


Vorig jaar heb ik het patroon geplaatst van dit gehaakte Eendje.



Het is een berichtje waar nog steeds veel naar wordt gekeken. Daarom vind ik het ook heel erg leuk om een keer een foto te zien van iemand die het Eendje heeft gehaakt.

Van Jeanine kreeg ik een mailtje dat ze een mooie tashanger had gemaakt van het Eendje. Ze heeft er een mooie foto van op haar blog gezet, kijk maar:

Tashanger van Jeanine

Wat een lieverd he? Jeanine heeft trouwens ook een leuke weblog. Ga maar eens een kijkje nemen: Jeanine's Hobby.

Jeanine, ik heb een plaatsje voor je Eendje vrijgemaakt in de Eregalerij. Ik vind het een ontzettend leuk idee om het Eendje te gebruiken voor een tashanger!

Wie het Eendje ook wil haken kan hier het patroontje vinden.

lieve groet,
Betsy


Pin It!

8 opmerkingen:

  1. Het is een enorm leuke tashanger geworden! Wat zal die vrolijk bungelen aan een tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Betsy,

    Bedankt voor het plaatsje in jouw eregalerij. Ik heb het eendje graag gemaakt. En het is zeker niet moeilijk.
    Er is mij trouwens gevraagd om er nog eentje te maken, maar dan naar een foto, met de kleuren van een echte eend. Ik ga de uitdaging aan. Je hoort er dus nog van...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tashanger, schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel leuk eendje en hij doet het
    ook heel goed als tashanger, mooi!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij dat ik het eendje weer voorbij zie komen...
    En om het maar niet te vergeten, ga ik het opslaan!
    Leuk idee om er een tashanger van te maken!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi eendje en helemaal als sleutelhanger, heel schattig!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...