woensdag 18 juli 2012

Post gekregen!

Het voelt als jarig zijn, als je een pakje op de deurmat vindt...
De afgelopen dagen mocht ik daar maar liefst tweemaal een pakje vinden!



Het eerste pakje (de witte envelop) was afkomstig van Antje. Zij reageerde op mijn berichtje over mijn bezoekje aan Jeanet in Arnemuiden, waar ik van dat prachtige Zeeuwse schortenbont had gekocht. Omdat Antje in Urk woont, waar ze ook mooie schortenstof hebben, bood ze mij aan om een lap op te sturen! Is dat niet een lief gebaar?
Vorige week kwam het pakje aan en kijk eens wat er in zat:


Een prachtige grote lap van een mooi gestreepte stof èn een mooie kaart, gemaakt door de oudste dochter van Antje!
Lieve Antje, ik heb het ook al via de mail gedaan, maar nogmaals heel hartelijk bedankt voor de mooie lap stof en dochter van Antje: dank je wel voor de mooie kaart!
Ik heb al wat ideeën wat ik er van wil gaan maken. Het resultaat laat ik hier natuurlijk weer zien.

Vandaag kwam het pakje van Jeanine binnen:


Daar zat het mooie boekje met heel mooi geel gekleurd handgeschept papier in. Een prachtig boekje om te zien en zo netjes gemaakt! 






Maar dat was nog niet alles: er zat ook nog een prachtige kaart in, die ook al van het prachtige papier gemaakt was:





Mooi he, met die viooltjes. Dat is ook nog een van mijn lievelingsbloemen, zoals je ook kunt zien op mijn blog!
Lieve Jeanine, ook jou had ik al via de mail bedankt, maar dat wil ik hier nu nog een keer herhalen. Dank je wel voor al dit moois!

lieve groet,
Betsy

Pin It!

11 opmerkingen:

  1. Oh Betsy, wat ben je weer heerlijk verwend! Helemaal super. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo.., jij bent verwend! Helemaal te gek zo'n mooie lap uit Urk. Leuk zijn die streekgebonden stoffen hè?
    Wat een prachtig boekje van Jeanine. Ik ben gek op papiersoorten en dit is zo puur!
    Geniet ervan...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende blijmakende post! Helemaal heeeeeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Betsy, vooral die gestreepte schortenbont vind ik erg mooi. Mijn volgende te maken tas ligt al geknipt en wordt gemaakt van een soortgelijke gestreepte stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stof en het boekje is helemaal super. De kaarten zijn heel verschillend maar beide bijzonder mooi. Leuk om pakjes te ontvangen.....
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat ben jij lekker verwend! Geniet er maar van!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie schortenstof kreeg je van Antje en leuke kaart van haar dochter. Het boekje en de kaart zijn ook mooi, heel speciaal dat handgeschepte papier.
    Ik ben ook benieuwd naar je lavendelavontuur en of jouw Anne nu lavendel in haar gerechten verwerkt.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superleuke kadootjes!
    groetjes imke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat zijn wel heel leuke pakjes om te krijgen!
    En dan denk je dat je weet wat er in zit en dan
    wordt je toch nog weer extra verrast, leuk.
    Prachtige cadeautjes en ik ben benieuwd wat je met
    dat mooie stofje gaat doen.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent goed verwend zeg! Leuk hoor! Heerlijk om pakjes te krijgen! Erg mooi, vooral ook dat boekje zeg! Fijn weekend vast!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De viooltjes zijn puur toeval hoor. Geniet van de cadautjes!
    Dat stofje, daar heb ik een zo een klein schortje van. Jaaaaaren geleden eens gekocht. En toen veel gebruikt. Maar blijf het mooi vinden. Zo van die dingetjes die je nooit kan wegdoen. Ben benieuwt wat jij er gaat mee maken.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...