maandag 29 april 2013

Nog één keer Oranje en meer Feestelijkheden



Bij mijn rondje langs mijn favoriete blogs kwam ik dit tegen:

Oranjemuizenhartje
Oranje Muis
Mooi he? En weet je wat nog mooier is? Het patroon is gratis! Kijk maar eens hier.
Ik weet wel dat het waarschijnlijk niet meer lukt om het voor morgen af te hebben, maar je kunt het ook gebruiken als lief moederdagcadeautje, Daar is nog voldoende tijd voor!

Verder wil ik jullie nog wijzen op een tweetal give-aways, namelijk bij 
Jenneke - (klik)

De give-away van Jenneke


en bij Linda (Minimoek) (klik)


De give-away bij Linda

Jenneke viert haar 1-jarige blogverjaardag en Linda heeft maar liefst 400 volgers! Ga maar eens bij hen beiden kijken.

Allemaal veel plezier morgen bij de Koninginnedag / Kroningsdag!

lieve groet,
Betsy


Pin It!

6 opmerkingen:

  1. wowwww ik ben blij dat je reactie gaf...wilde vorige week gaan kijken om bij wat volgers ook nog lid te gaan worden en daar kwam iets tussen daarna heel niet meer aan gedacht hihi

    wat een mega lieve reclame....enne bij linda zit ik ook hihi

    mooi patroon ook

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, druk, druk! Geeft niet hoor. Gezellig dat je even komt buurten.

      lieve groet,
      Betsy

      Verwijderen
  2. Dank je wel meis voor je reclame!!Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot van een muisje! Dat is zeker een leukerd met een rood of roze hart erachter. Daar gaan heel veel mama's blij van worden met moederdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief, ik ben helemaal te laat, maar ach, in een ander kleurtje is hij net zo leuk! ;-) liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vondst van de feestelijke muis. Het blijft mooi die oranje creaties.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...