dinsdag 4 juni 2013

Workshop Hartjes maken in de Brummeltuun

Zoals ik al schreef in dit bericht was er vorige week open tuin in de Brummeltuun.
Ook Hannie van Atelier Tintangel was er aanwezig en gaf daar een workshop hartjes maken van vilt.


De regelmatige lezers van mijn blog weten dat ik dol ben op vilt, dus dit was echt een workshop voor mij!



Oh, wat is het leuk om bandjes en kantjes uit te kiezen voor de versiering:



Uiteindelijk heb ik drie hartjes gemaakt, die qua kleur bij elkaar passen:


Leuk om te doen en zo klaar!

Met dank aan Natuurkieker Coby voor het maken van de foto's voor deze blog.
Zij was overigens ook aanwezig in de Brummeltuun met een expositie van prachtige natuurfoto's, waaronder deze:



Kijk hier voor een overzicht van de foto's die daar te zien waren.

lieve groet,
Betsy


Pin It!

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk die hartjes. Ik ben nu ook voor het eerst aan het knoeien met vilt. Het is leuk materiaal, moet me ook maar een aan een hartje wagen. Ik vind die foto prachtig en ben de site gaan bezoeken. Ik heb daar mijn ogen uitgekeken. Wat is de natuur toch mooi!
    Ik heb niet meer gereageerd op de blog van je dochter, maar vond het heel leuk om te lezen hoe een schaap een trui kan worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn leuke hartjes! Leuk om je zo te zien genieten terwijl je bezig bent :-)
    Die natuurfoto is weeer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt je dus goed vermaakt. De hartjes zijn erg leuk; voor jou een makkie. Wat heb je een mooi blauw ding om, prachtig van kleur.
    De foto's van je zus zijn prachtig.
    Eindelijk het mooie weer waar we zo naar uitgekeken hebben.. genieten dus.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke workshop! Mooie hartjes zijn het geworden...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat ben je heerlijk bezig! Hartjes zijn zo leuk en je hebt er weer een aantal fantastische gemaakt..
    De wilde bloemenfoto van je zus vind ik erg mooi, zo ongerept...
    Fijne dag!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie je gewoon stralen terwijl je aan je hartjes bezig bent.
    Wat een prachtige foto's trouwens. Wat is de natuur toch mooi. Daar moeten we echt zuinig op zijn.

    Fijne dag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die hartjes en niet zoheel erg moeilijk om te maken, lijkt mij.

    Mooie foto ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha wat een leuke blog heb je gemaakt van de hartjesworkshop!
    En leuk dat je nog even verwijst naar mijn foto-expositie.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk werkje zo'n hartje! En Coby, wat heb je toch weer een mooie foto gemaakt!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.
    Groeten van Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat onwijs leuk die hartjes zo meis!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...