zondag 1 september 2013

Feest en briefpapier van Elize in de Eregalerij

Gisteren was het hier feest: we vierden ons 29-jarig huwelijk. We zijn inmiddels al 37 jaar een stel en nog steeds blij met elkaar! Ik had het huis versierd met bloemen uit eigen tuin:




Nu zul je denken: kreeg ze geen bloemen van haar echtgenoot? Nee, bloemen uit de tuin zijn al zo mooi en bovendien, we kregen ook nog een paar prachtige bossen bloemen van Anne en Nhan:




Verder zijn we 's avonds heerlijk uit eten geweest met zijn vieren bij Landhuis Restaurant de Jufferen Lunsingh. Ik kan je verzekeren dat dat echt een feest is! De ambiance is heel gezellig, bediening prima en de gerechten prachtig opgemaakt en verrassend lekker van smaak. Echt een aanrader dus. Ik denk dat Anne hier op haar blog Kookstel nog wel iets van laat zien, maar hier even een voorproefje:



Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets van Elize liet zien, maar afgelopen week kregen we weer een briefje, getypt op prachtig zelfgemaakt briefpapier:



Ik vind het briefpapier zo mooi en knap gemaakt dat het zeker een plaatsje in de Eregalerij verdient! Elize, je staat weer in de Eregalerij hoor!

Lieve groet,
Betsy
Pin It!

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Ik hoop dat er nog heel veel mogen volgen!

    Die Elize is toch wel een creatieveling, zeg; knap werk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. (en ja, hier komen de bloemen ook uit eigen tuin, en niet van manlief...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Fijn dat jullie nog blij met elkaar zijn. Ik zou zeggen, houden zo!

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Zo te lezen heeben jullie ervan genoten :-)
    Hartelijke groet!
    Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd meis met jullie trouwdag!!!! Zo te lezen een fantastische dag en lekker eten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd en nog heel veel mooie jaren samen toegewenst! Jullie hebben het 'lekker' gevierd ;-)
    Groetjes weer
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar ben ik nog even. Vandaag was het weer wel mogelijk om me opnieuw als volger aan te melden, dus dat heb ik meteen gedaan. Er staat nog wel bij 'fout in de gadget', maar ik hoop dat ik daar niks van merk ;-)
    doeidoei

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog een dikke proficiat ...dat is al een hele tijd ...tegenwoordig hoor je dat helaas nog maar weinig dat mensen al zo lang bij elkaar zijn en elkaar ook nog steeds graag zien is erg belangrijk !

    Geniet er van


    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog proficiat met jullie 29-jarig huwelijk, een fleurige dag
    was het dat is duidelijk.
    Prachtige bloemen uit de tuin, een heel mooi boeket van de kinderen
    en ik zie ook een heel fleurig bord.
    Ik zal de blog van Anne maar eens even goed in de gaten houden.
    En wat heeft Elize jullie ook weer verrast, prachtig briefpapier!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met de huwelijksdag van 29 jaar geleden. Jullie hebben het 'lekker' gevierd. De bloemen uit eigen tuin zijn zo feestelijk en in het restaurant hebben ze ook goed hun best gedaan. Nog vele jaren samen in gezondheid toegewenst.
    Groet, Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bloemen hebben de hele dag wel een rol gespeeld, van het huis tot het eten ;)
    Mooie brief hebben jullie weer gekregen zeg, Elize is toch echt handig met de computer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd hoor! Mijn man zegt altijd "waarom moet ìk jou bloemen geven en niet andersom? en waarom moeten we elkaar iets geven?"
    Het mooiste is toch dat jullie nog steeds een stel zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Betsy en Rinse nog Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Groetjes Jan en Marchien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Prachtig en kleurig, de bloemstukken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie bloemen. Proficiat met jullie huwelijksverjaardag! Hopelijk mogen er nog heeeel veeeel volgen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Betsy, ik had het even gemist maar gelukkig geldt het nog dit hele jaar: van harte met jullie 29-jarig huwelijksgeluk! Je zult ook wel denken: waar blijft de tijd??? Hartelijke groetjes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je bent al weer een week in je 30e huwelijksjaar, had dit berichtje gemist! Hartelijk gefeliciteerd en ik zou bijna zeggen both keep up the good work!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...