dinsdag 3 juni 2014

Leuke post gekregen en weer een bijzondere vogel komen aanvliegen....

Dit was een foto die ik in februari had willen plaatsen:

Krokussen

Ik heb een hoekje in de tuin waar heel veel krokussen groeien. Het is een prachtig gezicht om ze zo vroeg in het seizoen zo uitbundig te zien bloeien en elk jaar komen er weer meer, want ze zaaien zich uitbundig uit!

Nog voor Pasen kreeg ik van Jeanine van - Jeanine's Hobby, een mooi versierde  envelop in de bus, met daarin een lief kaartje, een schattig haasje en een heel mooi zelfgemaakt boekje. Ik wil dat hier alsnog laten zien:

Post van Jeanine



Jeanine, ik ben er heel blij mee. Dank je wel!

Onze lieve vriendin Elize heeft ons de laatste tijd ook niet vergeten en stuurde weer een paar heel mooie zelfgemaakte kaarten. Ik heb het al eerder gezegd: ze zijn steeds verschillend, maar altijd heel mooi gemaakt!

Klik op de foto voor een vergroting!

Lieve Elize, dank je wel! Je kaarten staan vanaf nu in de Eregalerij!

Tja, en dan die bijzondere vogel, dit is hem:

Bijzondere vogel

Hij is gemaakt van verschillende kleuren merinowol en is versierd met borduurwerk en kralen.
Eigenlijk is het de bedoeling dat hij een paar takken als poten krijgt, maar ik vond hem ook wel op zijn plaats op een fles wijn, dus voorlopig mag hij op de fles passen. Waarschijnlijk komen er nog wat soortgenoten bij, want het is wel heel leuk om ze te maken.

Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige berichtje. Dat doet me heel goed.

lieve groet,
Betsy
Pin It!

9 opmerkingen:

  1. O, die vogel is helemaal geweldig! :-D Wat je zegt: Heel bijzonder!
    Wat heb je lieve post gekregen van Jeanine en zeker ook van Elize! Wat mij opvalt: de kaarten van Elize worden steeds mooier, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zoveel moois toegestuurd hebt gekregen!
    De foto van de krokusjes is nooit te laat geplaatst hoor, het plaatje geeft een fijn lentegevoel.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto van je krokussen, ik vind het altijd zo moeilijk om ze goed te fotograferen; je moet er echt voor door je knieën..
    En Elize is goed bezig, zelfs een kaart met een CD erop zie ik, en allemaal zo heerlijk fleurig. Geef haar maar een groot compliment!
    Zo'n klein boekje is altijd leuk; ik heb er standaard één in m'n tas zitten en krabbel er te pas en te onpas dingetjes in die ik wil onthouden voor m'n plannetjes.
    Het haasje is ook leuk, ik zie er meteen een boekenlegger in!
    Maar jouw vogel spant de kroon, die is gaaf! Het is gewoon kunst, tjonge wat mooi gedaan.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve post en leuke attenties,maar je vogel is echt super mooi ,en sterkte had even bijgelezen groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, hier word je blij van: lieve post en ook nog eens een vrolijke vogel :) Ik vind hem geweldig Betsy!! En fijn dat je er weer bent!! Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vogel! Leuk, die lieve post. En fijn dat je weer een blogje plaatst :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha wat word jij toch altijd verwend met leuke dingetjes en dat komt bij jou ook heel goed terecht, leuk! Mooie hebbedingetjes van Jeanine en ook weer heel fraaie kaarten van Elize, toppie!
    En met je vreemde vogel werd ik als natuurkieker toch even op het verkeerde been gezet :-) Maar wat een leuke kleurrijke vogel, ik wil wel geloven dat die nog wel gezelschap zal gaan krijgen van meer mooie vogelcreaties!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooohhh wat een super gave vogel. En wat lief dat je zulke cadeautjes krijgt.
    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De vogel is mooi en heel speciaal. Ben blij dat je mijn envelopje leuk vond.
    Ik was een tijdje weg in blogland, druk, maar eigenlijk ook geen trek meer. Nu mis ik jullie toch allemaal en heb ik er weer zin in. Ik maak zeker nog een link naar het pakje op jouw blog. En ik wens je veel rust en beterschap toe.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...